Kristóf Csilla

A Happy School megálmodója és alapítója

"Volt egy álmom...amit úgy döntöttem, hogy megvalósítok. Nap mint nap látom, hogy a közoktatásból sajnos sok esetben eltűnik az elhivatottság, a türelem, a szerető nevelés és tanítás. Ellenben egyre nagyobbak a gyerekekkel szemben támasztott elvárások és a megugrandó akadályok. Mindez egyre nagyobb nehézséget jelent a gyerekek, a szülők és a pedagógusok számára egyaránt. Változik a világ. De a gyerekek jelentős része még vágyik a szerető környezetre, az online világ helyett a sokkal hatékonyabb kontakt foglalkozásokra és a szociális ingerekre, ahol ő maga is kibontakozhat, felfedheti nehézségeit és ahol valódi segítséget talál ahhoz, hogy ezek a nehézségek megszűnjenek, és a sikertelenséget eredményes tanulás és sikerélmény váltsa fel. Ahol kedves, türelmes hozzáállással, kreativitással és hozzáértéssel kap számára megfelelő segítséget. Ahol egy kedves közösség tagja lehet, miközben olyan személyre szabott magas színvonalú támogatást kap, ami felkészíti őt az iskolai kihívásokkal való szembenézésre és azok legyőzésére. Egy ilyen helyet álmodtam meg, és ennek megvalósításához kerestem olyan szakembereket, akik teljes mértékben azonosulni tudnak ezzel a szemlélettel mindamellett, hogy kiváló pedagógusok. Ahol minden gyerek jól érzi magát, és ahol valóban élmény, és egyben célravezető és magas színvonalú a tanítás és a tanulás. Ez a hely a Happy School. "

Damm Krisztina

Iskolapedagógus - Matematika/Gazdasági matematika szakos tanár - Matematika foglalkozásvezető

"A matematika mindig is az egyik legérdekesebb és legizgalmasabb tantárgy volt számomra. Rengeteg lehetőséget rejt, és talán ez az a terület, aminek megértése és megszeretése sok esetben a legnagyobb nehézséget okozza a gyerekek számára. Hiszem, hogy egy tanár ha szeretettel és valódi elhivatottsággal tanít, és nem csak tananyagot ad le, ha sokoldalúan magyaráz és a gyermek nyelvére lefordítva, türelemmel és odaadással teszi érthetővé és szerethetővé mindazt, ami eddig fejtörést okozott akkor teljesen új alapokra helyezheti a gyermek élményeit, fejlődésének útját és iskolai sikerélményeit egy adott tantárggyal kapcsolatban. A tanári szerepek bővülése, a differenciált oktatás, az esélyteremtés ma már elvárás, de mégsem emiatt végzi ezt a pedagógus. Elhivatottságból, mely éppúgy érzés, mint készség és képesség, kompetenciák és szaktudás ötvözete, melyet a „hisz bennem a tanárom” pedagógus- szerepnek neveznék. Ez szárnyakat bont, reptet, motivációt és dinamikát ébreszt diákjaimban éppúgy, mint bennem. Pedagógiai tevékenységem során célom a szakmai tapasztalataimmal bővített életszerű és alapos ismeretanyag átadásán túl, az esztétika és harmónia iránti belső igény kialakítása, készségek és képességek fejlesztése, a kreativitás felélesztése annak érdekében, hogy ezek ötvözete egy szakmailag elhivatott sikeres felnőttkor kezdetét jelenthessék."

Hering-Pusztai Viktória

Szociálpedagógus - Tanulástechnikai, tanulásmódszertani tréner

"Több éve foglalkozom általános iskolás gyermekek tanításával és fejlesztésével, mely nem csupán az adott tantárgyra, hanem az önbizalmukra és a motivációjukra is irányul. Rendkívül fontosnak tartom, hogy alaposan, de gyakorlattal vegyítve sajátíthassák el a tudást, olyan plusz információkkal, melyek könnyebben érthetővé teszik számukra az adott tananyagot. Az életünknek elengedhetetlen része, főleg gyermekkorban, hogy mindenki megkapja a kellő odafigyelést, megértést és támogatást, amire szüksége van, és ami által képessé válik a fejlődésre. Ebben a rohanó világban elengedhetetlen, hogy a gyermekek elsajátítsák azokat a kompetenciákat és készségeket, melyeket a jelenlegi közoktatási rendszerben bizonyos okokból kifolyólag nem tudnak átadni nekik, illetve csupán abból is adódnak, hogy minden gyermek teljesen egyedi tanulási szokásokkal, érdeklődési körrel és személyiségjegyekkel rendelkezik, így kiemelten figyelek arra, hogy pozitív megerősítéssel, odafigyeléssel, következetességgel és megértéssel forduljak a feléjük. A 6 fős kiscsoport remek lehetőség, hogy a gyermekek egyéni igényeik és képességeik szerint tanulhassanak, nem csupán tőlünk, hanem egymástól, fejlesztve ezzel a szociális és kommunikációs képességeiket is."

Bornemisza Tímea

Óvodapedagógus - Iskolaelőkészítő foglalkozásvezető

"Óvodapedagógusként a gyermekek játékos fejlesztése mindig is központi szerepet töltött be nálam. Az élményalapú foglalkozások által az óvodáskorú gyermekek a tanulásra nem teherként fognak tekinteni, hanem élvezni és szeretni fogják és az elsajátított ismereteiket társítani tudják majd az élményeikhez, ezáltal hosszú távon megmaradnak az elsajátított ismeretek és a kialakult készségek. Fontos számomra a vidám és barátságos környezet és a bizalmi légkör megteremtése, hiszen ez elengedhetetlen ahhoz, hogy a gyerekek félelem nélkül forduljanak hozzám, ha segítségre van szükségük. Célom, hogy segítséget nyújtsak abban, hogy az óvoda és az iskola közötti átmenet zökkenőmentes és sikeres legyen, hogy ne legyenek hiányosságok és hogy a gyerekek az iskolában fel tudják venni a közös tempót. Ha mindez megvan, akkor szívesebben fognak bejárni az iskolába mert sikerélményük lesz. A mikro csoportot nagyon hasznosnak gondolom, mert ezáltal az egyéni bánásmód kerül előtérbe, így minden gyermekkel a saját képességeihez mérten tudunk haladni. "

Bertalanné Kovács Tímea

Általános iskolai pedagógus - Iskolaelőkészítő és magyar foglalkozásvezető

"Bertalanné Kovács Tímea vagyok 2 kisgyermek édesanyja, 13 éve tanító néni. A munkámat hivatásnak tekintem. A szeretettel és következetességgel való tanítást és nevelést tartom a legcélravezetőbbnek. Talán a kedvenc idézetem ami a legjobban tükrözi mindazt, ami a szemléletem középpontjában áll. " Minden gyermek olyan, mint egy pillangó a szélben. Néhány magasabbra tud repülni, mint mások, de mindegyik a legjobb tudása szerint repül. Miért is hasonlítanád össze őket? Mindegyik más. Mindegyik különleges. Mindegyik gyönyörű. ( Ismeretlen szerző)"

Molnár Blandina

Tanítóképző főiskolai hallgató - Pedagógiai Asszisztens

"Korán rájöttem arra, hogy mi is az én utam. Jelenleg a Tanítóképző Főiskola hallgatója vagyok és minden erőmmel azon vagyok, hogy valóra váltsam az álmom, hogy tanító néni lehessek. Addig is, a tanulással párhuzamosan pedagógiai asszisztensként dolgozom egy általános iskolában és évek óta táboroztatok. Két évig önkénteskedtem nyári gyermektáborban és a következő 3 évben Rajvezető-asszisztens pozícióban dolgoztam, majd az elmúlt két nyáron Rajvezetői pozíciót töltöttem be, sok-sok kisgyermekkel. Imádok a gyerekekkel foglalkozni, ez számomra elhivatottság. Örülök, hogy egy ilyen lehetőséget kaphattam, hogy a Happy School csapat tagjaként azt csinálhatom, amit a legjobban szeretek, szívvel, lélekkel, elhivatottsággal. "

Czeibert Edit

Általános iskolai pedagógus - Iskolaelőkészítő, magyar és matematika foglalkozásvezető

"12 éve vagyok tanító néni. A pályámat napközis tanítóként kezdtem, majd osztályfőnök lettem. A tanítás mellett a délutáni csoportos tanulás szervezése - beleértve a korrepetálást és tehetséggondozást – azonnal a feladatommá vált. Abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy nagy felmenő rendszerben, elsőtől negyedik osztály végéig kísérhettem a gyerekeket a beszoktatástól a felső tagozatig. Az egyik legfontosabb feladatom a tanítás mellett a tanulás megszerettetése volt. Osztályfőnökként úgy érzem, még inkább kiteljesedik a gyerekekkel folytatott nevelési- oktatási munkám. Célom az, hogy a gyerekekkel nyugodt körülmények között, jó hangulatban, közvetlen kapcsolatban, együttműködve tudjunk hatékonyan haladni a tanulásban, ezzel megalapozva, segítve az önálló tanulási folyamat elérését."